2014. május 24., szombat

Hangulati elemek a lakásban

Saját lakásunkat is "feltuningolhatjuk" a számunkra kedves lakberendezési tárgyakkal, az alábbi ötletek közül bármelyikkel. És persze saját ötleteteket vigyétek bele csakis úgy lesz az igazi.
Lányom születésnapjára anyagok után kutattam amikor ráakadtam erre a gyönyörű levendulás vászonra. A férjemet nagy unszolások árán rávettem, hogy készítsünk neki egy keretet és nem sokára már a falra került.


Akár festhetünk is valamint a témáról. Én Sárhidi Zsófi útmutatásai alapján vágtam neki a nagy műnek. Ez a részlet sikerült a legjobban:


Egy két korall és a nyaraláson összegyűjtött kagylók is szépen mutatnak a könyvespolcom, vagy akár az előszobában.


Friss virág mindig legyen a vázában. Jól látható helyre tegyük, így sokan megdicsérik. 


Apró kiegészítőket is alkalmazhatunk, mint például amit én kaptam a minap a kikből.


Sok hasonló dobozka és bádog vödör közül választhatunk, ugyan úgy, mint a Kikában is. Legyen az akár festmény, bögre, kép keret vagy falióra mindenből találunk levendulásat, vintage hangulatút.



Több ötletet kaphatunk a Pinteresten (www.pinterest.com), One Kings Lane (www.onekingslane.com ) vagy a Vivre-n (www.vivre.hu), ahol akár meg is vásárolhatjuk a kiválasztott kiegészítőt.

Vintage Heart-Shaped Table Clock http://cf2.polyvoreimg.com/thing.1579329.l.jpg

Még van egy nap a hétvégéből, úgyhogy hajrá csinosításra fel!!! Mindenkinek kellemes keresgélést, átalakítást kívánok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése