2014. június 29., vasárnap

Fáradságos, de csodálatos levendula fesztivál

Kora reggel keltem, hogy minél előbb elinduljunk a Levendula Fesztiválra amiért erre a csodás vidékre szerveztem a nyaralásunkat.
Előre regisztráltam a levendula szedésre, ezért egy bő tájékoztatót kaptam amiben részletezik, hogy milyen szerszámot vigyek a levendula szedéshez és helyileg merre találom a Magyar Provence Levendulabirtokot.
Mentünk, mentünk... és egyszer csak odaértünk. Zánkánál Monoszló felé kanyarodtunk, majd a faluvégén letértünk a földútra.


Itt egy ezresért teli szedhettem egy nagy papírzacskót levendulával. Frissítőnek levendula szörpöt kortyoltunk.
Majd tovább indultunk Tihany felé. Messziről látható volt a levendula mező a főút mellett, ahol kilométeres kocsisor parkolt. Itt tovább haladtunk bánatomra, mivel én legszívesebben mindenhol megálltam volna. 
A GPS szépen elvezetett minket a Belső-tó partjára, ahol már javában zajlottak az események. A Levendula látogatóközpontnál parkoltunk és végigjártuk a helyet. Innentől beszéljenek helyettem a képek.


Levendula udvarház   Balaton,Tihany, Hungary



















lavender soap

A Balaton-felvidéki Nemzeti Park jóvoltából képeken keresztül tájékozódhattunk az itt élő növényekről és állatokról. A kirakodó vásáron volt minden mi szem szájnak levendula. 
Fájós lábbal vágtunk neki a hegynek, az apátsághoz.

Tihany

Útközben néhány érdekes és csodás látványban volt részünk.

Paprika House, Tihany, Lake Balaton, Hungary

Beautiful old house with thatched roof in Tihany, Hungary -- quaint roof lines help define an idyllic cottage design.

Fáradtan indultunk vissza a szállásunkra ami Révfülöpön volt. Az erőnkből azért még futotta egy fenséges grill vacsorára.


Hogy a családom is biztos legyen benne, hogy velem voltak:


A következő bejegyzésben Révfülöpről olvashattok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése