2014. április 5., szombat

Érdekes fejezet címek

A minap itt ültem a gép előtt és nem volt ihletem. Most sincs igazán. Nálam ez összefügg az időjárással, és legfőképpen a hangulatommal. Miután ma igen borongós az idő és hát születésnapra is készülődünk holnapra ezért sok elfoglaltságom is akad. 
Ha már ihletem nincs, azért még a regénnyel tudok foglalkozni. Kitaláltam nem szokványos fejezet címeim lesznek, és nem is csak sima számozás. Mindegyik az étkezéssel kapcsolatos címet kapja. Nem sorrendben de a következőkre gondoltam: Előétel, kenyér, levendula, sajt, főétel...
Mindegyik fejezet végén lesz egy recept ami éppen abban a részben volt olvasható na és persze kapcsolódik a fejezet címhez is. 

Pár ötlet:

 A szilvás levendulás muffin képeit http://ildinyo.blogspot.hu oldalról vettem és ott olvashatjátok a receptet is, egyszerűen fantasztikus. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése